Thursday 16 November 2017

Papir Trading Alternativer Nybegynnere


Papirhandel Hva er papirhandel En papirhandel refererer til bruk av simulert handel for å øve kjøp og salg av verdipapirer uten at faktiske penger er involvert. Mens en papirhandel kan gjøres ved ganske enkelt å holde øye på hypotetiske handelsstillinger, innebærer det vanligvis bruk av en aksjemarkedsimulator som har utseendet på et faktisk aksjemarked hvor investorer på alle nivåer kan finpusse sine handelsferdigheter. BREAKING DOWN Paper Trade Spredning av online trading plattformer har gjort det enkelt å øve papirhandel uten å begå faktisk kapital. En annen fordel med en papirhandel er at den kan brukes til å teste en ny investeringsstrategi før den overføres til en levende konto. For å få mest mulig nytte av papirhandel, bør det tas alvorlig med investeringsbeslutninger basert på de samme risikoavkastningsmålet, investeringsbegrensninger og handelshorisont som om det var en livekonto. For eksempel, hvis du er en risikovillig investor, ville det ikke gi liten mening å papirhandel som en daghandler og gjøre mange kortsiktige handler. Online meglere som Scottrade, Fidelity og TD Ameritrade tilbyr kunder papirhandelskontoer. Investopedia tilbyr en gratis lager simulator som kan brukes til papirhandel. Papirhandel til testordstyper og markedsforhold Når du legger inn en papirhandel, bør investorer og forhandlere gjøre seg kjent med ulike ordretyper, for eksempel stop-loss, limit and market. Å sette en papirhandler handel bør gjøres under ulike markedsforhold, en handel plassert i et marked som er preget av høye volatiliteter i markedet, vil trolig føre til høyere slippkostnader på grunn av større spredninger sammenlignet med et marked som beveger seg på en ordnet måte. Papirhandelskontoer vs Live-kontoer Papirhandel kan gi nybegynnere investorer eller handelsfolk inntrykk av at handel er relativt lett, noe som gir en falsk følelse av sikkerhet, noe som vanligvis medfører forvrengt investeringsavkastning. Dette skyldes at papirhandel ikke medfører risiko for ekte kapital. Som et resultat synes grunnleggende investeringsstrategier som å kjøpe lav og selge høy, som er vanskelige å overholde i virkeligheten, relativt lett å oppnå mens papirhandel. Papirhandel Psykologi Investorer og handelsmenn har sannsynligvis ulike følelser og dommer når de risikerer sine egne penger som kan føre til at de opptrer irrasjonelt når de driver en livekonto. For eksempel kan en ny valutahandel (forex) - handler inngå en lang posisjon i euro mot amerikanske dollar foran ikke-lønnslønnsdata. Hvis dataene var mye bedre enn forventet, og euroen falt kraftig, kan handelsmannen doble ned i et forsøk på å hente tap i motsetning til å ta tapet dersom det var en papirhandel da ingen virkelig kapital var tapt. For nybegynnere, før du begynner ekte handel, anbefales det at du forbereder deg først ved å tilbringe litt tid for å gjøre virtuell papirhandel. For de som ikke er kjent med begrepet, er papir virtuell handel en handelssimulering. hvor du kan 8220buy8221 eller 8220sell8221 en sikkerhet med reell pris, men ikke bruker ekte penger. Du vil bli gitt en viss mengde 8220virtual money8221 som din 8220capital8221, og du kan plassere en handel gjennom din online megler som om du virkelig var handel. Kanskje du har lest mange handelsbøker, deltok handelskurs og lært ulike handelsstrategier. Gjennom papirhandel kan du implementere det du har lært, øve hvordan du gjør handel, andor trading strategier, uten å sette dine hardt opptjente penger i fare. Jeg vet at ganske mange artikler har diskutert fordelene ulemper ved papirhandel. De mest kjente fordelene ved papirhandel er: (1) det fungerer som et godt læringsverktøy for å gi deg praktisk opplæring og (2) ingen økonomisk risiko er involvert i papirhandel, noe som betyr at du kan tape penger. Imidlertid foreslår mange også at den andre fordelen faktisk også kan være en ulempe. Hvorfor Fordi mennesker lærer av feil. Vi lærer spesielt mer fra feil som skades enten fysisk, mentalt eller følelsesmessig. Når feilene ikke gjør vondt, har det ikke samme effekt. Papirhandel innebærer ikke følelser, noe som faktisk er en avgjørende aspekt i handelssuksessen. Man kan være svært lønnsom i papirhandel, men kan miste penger i ekte handel. Dr. Alexander Elder i sin bok Kom inn i mitt handel rom: En komplett guide til handel sa at en grunn til at dette skjer, er at 8220god beslutning er lettere å gjøre når pengene dine ikke er på linjen8221. En annen mulig grunn er at de kan gjøre ting i papirhandel at de ikke ville gjøre med ekte penger. For eksempel, bruk aldri stopptap og vent alltid på aksjekursen for å komme tilbake til lønnsom tilstand. Hvorfor kan du gjøre det i papirhandel Fordi du don8217t trenger å håndtere dine følelser, frykt og grådighet, når du er i ferd med å ta beslutning. I ekte handler, uten å gå tapt, hvor lenge har du råd til å se at handelen din fortsetter å bevege seg mot deg og akkumulere tapene Avhenger av hvor sterk din mage er. Derfor foreslo Dr. Alexander Elder følgende: Likevel er det ingen erstatning for handel med ekte penger, fordi det engasjerer følelser mer enn noen papirhandel. Det er bedre å lære ved å legge på svært små ekte handler enn papirhandel. Jeg er enig med Dr. Alexander Elder på dette. Imidlertid tror jeg at papirhandel også er viktig, spesielt for nybegynnere. Nylig skrev Dr. Brett Steenbarger et innlegg om hvordan man skal gå om å lære å handle. En av måtene å starte handelslæringsprosessen er gjennom papirhandel: 3) Start med simulering - Ja, ja, jeg er veldig klar over at simulert handel (papirhandel) ikke er den samme som den virkelige tingen. Men det er en grunn til basketball og fotballspillere engasjere seg i scrimmage-spill, og det er en grunn sjakkmestere som utøver sitt spill utenfor turneringer. Simulering gjør at du kan gjøre feilene dine og lære av dem før du risikerer å miste i den virkelige ytelsen. Det er også nyttig å først øve ferdigheter uten å presse penger. Hvis du ikke kan tjene penger på simulert handel, vil du absolutt ikke lykkes med å gå live. Simulering er broen mellom å lære og gjøre det en viktig ferdighetsbygger. Så skal du papirhandel eller ikke. Etter min mening er papirhandel ikke bare nyttig, men også nødvendig, spesielt for nybegynnere. Da jeg først begynte å lære å handle, eller når jeg liker å prøve nye handelssystemstrategier, begynner jeg alltid med papirhandel. Etter å ha fått konsistens for ganske mange ganger i papirhandel, prøver jeg da med små ekte handler for å involvere følelser i systemtestingen. Ved å gjøre dette vil jeg ikke kaste bort hovedstaden min for å teste om en ny systemstrategi kan fungere for meg. Men jeg er enig i at det som virker i papirhandel, kanskje ikke fungerer bra når følelsene er engasjert i ekte handler. Så, det er også viktig å teste det med små, ekte penger som det siste trinnet i testingen. 8 kommentarer: Jeg er enig med deg i at virtuell handel er viktig. etter at du kan tjene penger på virtuell handel, kan du gjøre ekte handel. Ja du har rett. Hvis du gjør papirhandel som ikke involverer følelser, kan vi fortsatt ikke tjene penger, det er enda mer usannsynlig at vi kan tjene penger i ekte handel. Takk for din kommentar. Startet med Tradestation i fjor. Tilbrakte ca 2 måneder å lære plattformen og lese dokumentasjonen. Etterpå bruke flere måneder på å studere ulike indekser og produkter til handel. Deretter begynte å skrive noen EasyyLanguage-kode for Tradestation. Evaluert reglene og refinded dem i flere måneder, samtidig som de studerte indeksene og andre handelsprodukter. Tross alt testet jeg handelsstiler med små aksjer med ulike produkter. Det er nå et år senere, og jeg er nå på vei opp stillingene og frekvensen. Å gjøre det på full tid har testet nervene og utholdenheten. Kort sagt, stabil og treg har vært effektiv for meg. Forhåpentligvis, ettersom min stillingsstørrelse øker, blir jeg bedre forberedt. Hei, takk for at du deler erfaringene dine her. ) Ja jeg er enig med deg. Det er bedre å starte sakte, men stabil. Mange nye handelsmenn er for ivrige etter å tjene penger så snart som mulig, og dette kan føre til at de blir uforskudt i deres stilling, sizingmoney management risk management. Jeg tror at når vi lærer handel, bør vi ha en hensikt å lære å handle først, ikke å fokusere på å tjene penger. Når vi vet hvordan vi skal handle godt, vil pengene følge. OptionxXpress gir en veldig god plattform for å praktisere virtuell handel på aksjeopsjoner. Jeg har brukt det i årevis. Jeg bruker analysealternativet på slutten av hver måned for å sjekke hvordan jeg har utført måned etter måned. Da jeg innså bestemte måneder med negativ avkastning, ville jeg analysere videre for å se hvilke handler jeg hadde gjort feil og jeg ville lære av feilene. hei, vet du noen virtuelle handelsprogrammer, og veldig interessant artikkel Jeg bruker virtuell handelsplattform fra OptionsXpress. Hvis du vil, kan du også åpne en konto hos dem. De lar deg gjøre virtuell handel selv før du finansierer kontoen. Så alt du trenger å gjøre for å bruke deres virtuelle trading anlegg er å åpne en konto med dem. For ytterligere informasjon om OptionsXpress, kan du referere til mitt forrige innlegg som følger: Mine Online Stock Option Brokers (Del 1) Hei, I39m er også nybegynner i opsjon og har allerede begynt å handle med virtuell konto. Men det er en veldig stor forskjell når du gjør det i den virkelige, spesielt når du prøver å ikke fryktes når det går galt og gjør noe dumt. Alt vi lærer på den virtuelle, forsvinner plutselig. ) Bra poeng bror. Happy Trading amp ønsker deg lykke. XKong-Bursa I aksjehandel, måler du aksjemarkedsaktivitet og likviditet i volum. I opsjonshandel er det to målinger: Open Interest. Forståelse av volatilitet er svært viktig i opsjonshandel. Finn ut mer om forståelsen av implisitt volatilitet i enkel forklaring. Hva er volatilitet Volatilitet er et mål for risikosikkerhet av den underliggende aksjekursen på et opsjon. Det gjenspeiler tendensen til. Finn ut mer om hva hver av alternativene Gresk betyr og forstår videre atferdskarakteristikkene sine. (Og finn ut hvorfor en suksess. Klikk på følgende lenker for å lese hver av artiklene: Hva er aksjeopsjon Gjør alle aksjer Offer aksjeopsjoner American vs Europ. Paper Trading Options: en risikofri måte å handle aksjeopsjoner. en risikofri måte å finpusse dine ferdigheter som en opsjonshandler. Lære å tjene penger på papir vil øke sjansene for å tjene penger med ekte penger. Dette kurset er designet for nybegynnere. Papirhandel er den eneste form for handel jeg anbefaler for nybegynnere. Kjøpe aksjeopsjoner kan være risikabelt, slik at du bør krype før du går. Papirhandelsmuligheter er litt som å spille monopol. Du handler med falske penger. Jeg anbefaler alle nybegynnere valghandlere til papirhandel for å. Finere sine ferdigheter som en opsjonshandler bygge opp tillit til evnen til å handle og å gjøre de vanlige nybegynnerfeilene uten å miste ekte penger. Mange diskuterer praksis for papirhandel og noen av disse samme personene er de jeg ser g rumbling fordi de mister sine hardt opptjente penger. Måten papirhandel fungerer, er at du går gjennom bevegelsene for å handle uten å forplikte seg til noen ekte penger til handel. Dette kan gjøres via en meglerkonto som tilbyr en papirhandelssimulator eller det kan gjøres med penn og papir. Jeg startet ved å skrive min kjøpe og selge bestillinger ned på papir og spore hvor godt jeg gjorde som om det var en ekte handel. Så flyttet jeg meg på med meglerens papirhandelsprogramvare for å lære å jobbe på bestillingsskjermen. Det er bare fornuftig å øve før du legger penger. Idrettsutøvere trener, leger praktiserer, og det skal du også. En ting du må være oppmerksom på, er at papirhandelsmulighetene ikke reflekterer virkeligheten så langt dine følelser går. Det vil være en liten følelsesmessig frigjøring til handelen når den er bare på papir. Når du begynner å kjøpe aksjeopsjoner med ekte penger, vil du merke to følelser drastisk øke i intensiteten: Bare vær oppmerksom på dette fordi det vil være noe du må klare hvis du vil være en vellykket handelsmann. Kjøper aksjeopsjoner. Merk: Jeg er primært en aksjeopsjonskjøper. Derfor vil dette kurset bare lære deg hvordan du kjøper aksjeopsjoner for fortjeneste. Jeg vil ikke fokusere på å selge aksjeopsjoner for inntekt. Så kan vi gå gjennom et eksempelhandel. Nå skal du ha en god forståelse på de første 4 trinnene, så nå vil vi kort fortsette trinn 4 og deretter skissere trinn 5: Følg gjennom. Vi vil gjennomgå en handel jeg laget på aksjesymbolet INFY. Aksjen trakk tilbake i pris og jeg mottok et handelssignal for å indikere at en mulig handel var i horisonten. Aksjen steg faktisk høyere. Neste dag, etter at jeg fikk bekreftelse, så jeg etter å følge gjennom. Mitt følge gjennom kriteriene var at både aksjene og NASDAQ måtte stige høyere. Hvis jeg var papirhandel alternativer, dette hvordan min handelsoppføring ville se i mitt handelsregister: ENTRY INFY 43.08 (sluttpris) Papirhandel 82509 Jan 45 Anropsalternativ Bud: 3,20 Spør: 3,40 Kjøpt 2 kontrakter: 680 (340 2) Handelsmal : Stokastikk og MACD-støtte: 40 Motstand: 45 Når du avslutter handelen, legger du utgangsprisen og noen detaljer om hvorfor du forlot handelen. Hver handelsmann har sin egen rutine og ritual når de er i en handel. Noen ser lageret daglig, noen timer, og andre hver uke er det helt opp til deg. Før jeg brukte Marketclub, ville jeg gjennomgå handlingene mine på slutten av hver dag for å sikre at aksjen fortsatt oppførte seg slik jeg ønsket det. Nå har jeg bare satt opp varselvarsler throughxa0Marketclub. Senere i kurset vil vi fokusere på utgangsstrategier og vurdere resultatene av denne handelen. Produkter laget av Trader Travis Alternativer Trading Made Simple Course Gratis Valg Kursus Læringsmoduler Alle aksjeopsjoner trading og teknisk analyse informasjon på denne nettsiden er kun for pedagogiske formål. Selv om det antas å være nøyaktig, bør det ikke betraktes som enbart pålitelig for bruk i å gjøre faktiske investeringsbeslutninger. Copyright 2009 - Present. Options Trading Group, Inc. Alle rettigheter reservert. Alternativer er ikke egnet for alle investorer da de spesielle risikoene knyttet til opsjonshandel kan utsette investorer for potensielt raske og betydelige tap. Vennligst les egenskaper og risiko for standardiserte alternativer før du investerer i alternativer. 613 Bryden Ave. Suite C 157, Lewiston ID 83501

No comments:

Post a Comment