Tuesday 21 November 2017

Mmts Forex Trading System


Gjennomgang av MMTS Forex System av Monika Korzec. Real eller Scam Monika Korzec er en full tid utenlandsk valuta handelsmann og er ofte en høyttaler på mange handelsseminarer. I hennes private forex-chatrom foreslår og forklarer han handler som de setter opp og vil handle disse signalene sammen med deg og andre medlemmer rundt om i verden. Ive har jeg nylig mottatt e-post fra noen av dere, og ber meg om å vurdere MMTS Forex System av Monika Korzec, men jeg nølte da jeg vanligvis ikke kjøper systemer. Men da kunne jeg ikke vurdere det uten å prøve det selv. Jeg gjør det ikke ofte - men jeg trodde hva i helvete det koster mindre enn pound50, kan vi ta en titt. Jeg må si at jeg er imponert. MMTS-systemet ble utviklet av en av Peter Bain-abonnenter og synes å være en god metode når det brukes riktig. E-boken er godt utformet og dekker 5 forskjellige handelsmetoder: One Pip Candle, News Candle, MK Session Trendlines, 8:30 EST News Time og London Open System. Hun bruker 15 min diagrammer og oppsettene er ganske enkle å forstå og godt forklart. Monika Korzec beskriver et mekanisk handelssystem for nyhetshandel basert på handelsrapporter. MMTS e-boken handler hovedsakelig om prishandling, 1, 2, 3s og Monikas trendlinjer, samt hennes London-åpne og New York-nyhetsprisaksjonssystemer, som du må kjøpe e-boken for å få tak i. Monika avslører et par måter som du kan bruke til å tjene penger, og nei ikke egentlig på å la fortjenesten løpe, selv om jeg tror at fortjeneste fortjener å løpe, er en god måte å gå, det er en grunnleggende 30 pip stopp tap med en 15 pip ta fortjeneste , eller et stoppfall 4 pips under en nylig lav, eller lukk den tapende handelen når et 15 minutters stearinlys lukkes på feil side av trendline. etc. Men alle ting du kan trene for deg selv, vil kanskje prisen hoppe av en tidligere trendlinje , Jeg har sett det som skjer et par ganger, det er tegningen av trendlinjene som er så interessante, men hvordan du handler med dem for å tjene penger, er oppe av venstre til handelsmannen, selv om råd er gitt for å komme i gang. Det opprinnelige systemet var for handel 8.30 - 9.00 a. m et paradigm, men den nyeste versjonen (MMTS 2.0) er litt annerledes med flere filtre og variabler. Jeg vil forsøke å forklare så enkelt som mulig de 3 systemene hentet fra boken MMTS 2. Alle tre systemene er ganske enkle å bruke, men de har en rekke regler -: Alle systemene bruker en 15-minutters tidsramme og det meste av de bruker GBP. Systemene er ganske enkle å bruke, men de har en rekke regler. Når du leser MMTS e-boken og leser reglene bak systemet, lurer du på hvordan hun akkurat nå kom fram til disse spesielle reglene - du kunne ikke engang forestille seg at noen kunne drømme opp noen av disse tingene. Pengestyringsdelen av denne boken er litt kontroversiell da hun stopper tap er større enn målet hennes. Jeg har det samme med Dow-metoden. Jeg bruker mitt stoppfall kan noen ganger være to ganger mitt mål. Men når vinneren er veldig høy, kan dette fortsatt fungere. For eksempel -: Anta at du har en 80 vinnersats - det betyr at 1 i 5 handler vil mislykkes. Si at du har et mål for hver handel på 20 pips og et stoppfall på 50 pips. Dette betyr at du vil lage 80 pips fra de 4 vinnende handlerne og 1 50 pip tap, som fortsatt gir deg en netto fortjeneste på 30 pips. Med Monikas-systemet har hun forskjellige stoppverdier for de ulike typer handel, men de er aldri like dårlige som forholdet jeg har vist ovenfor. Vanligvis på MKS-trendlinjene har hun et 15 pip-mål og et 30 pipstopptap. Sett dette inn i ligningen ovenfor og du får fortsatt 30 pip profitt etter 5 handler. Dette er ikke dårlige resultater for et mekanisk handlet system. Du kan sette opp dette og gå på jobb og la det handle. Men hvis du handler og ser på skjermen, kan du gjøre mye mer enn 15 pips på de fleste handler. Nøkkelen er å låse inn fortjenesten når en handel går i din retning og la fortjenesten løpe. Mekaniske handelssystemer er teknikker som gjør tradingbeslutninger for deg Du legger inn handelsdataene, og systemet genererer et svar som angir passende tiltak. Du kjøper, selger eller gjør ingenting avhengig av formlene systemet bruker. Monika Korzecs Momentum Trading Systems Daglig London Åpningssystem Det er mennesker som ikke gjør noe, men handler nyheten. Hvis du er så tilbøyelig, kan London Open System hjelpe deg med timinghandler i pressemeldinger. Som navnet antyder, bruker det nyhetsbrevene på London-sesjonen i forbindelse med matematikk for å trene inn - og utgangsstrategier. Dette er et veldig enkelt sett-og-glem-system som må utføres klokken 8:30 i UK, hver dag hvis mulig, hvis oppsettet er der - du må se på flere stearinlys før eller klokka 8:30 og hvis Et bestemt oppsett er oppfylt da vil du enten kjøpe eller selge. Tjenestepunktet er 30 pips, og stopppoengpunktet er 50 pips. Du lurer kanskje på hvor ofte dette systemet fungerer - ifølge forfatteren ville du ha gjort 3.170 pips i 2005 dersom du fulgte Mekanisk inngang og utgang. Hvis du hadde brukt Mekanisk Tilgang og Manuell Avgang ved hjelp av Teknisk Analyse som også er vist i boken, ville totalresultatet ha vært 10 551 pips (men som teknisk analyse er subjektiv du sannsynligvis har gjort mindre enn dette, men fortsatt en mye mer enn bare å bruke mekanisk inngang og utgang). MKS Trendlines Dette bestemte systemet (oppkalt etter Monica Korzecs navn) krever en tilpasset trendlinje som heter MKS som skal tegnes på kartet på en bestemt tid - når den tiden nærmer deg tegner trenden og hvis det etterfølgende stearinlyset ligger over den trenden du gå lenge, og hvis det er under denne trendlinjen, går du kort. Det er ganske enkelt. Det er fire av disse trendlinjene MKS kalles hele dagen. Stoppetapet er vanligvis 30 pips mens opptjeningen er alltid 15 pips. New York News System (for GBP) Dette bestemte systemet bruker en 15-minutters tidsramme og spesielt GBPUSD valutaparet. Som du kan utlede av navnet på dette systemet, er New York News Release-systemet avhengig av pressemeldinger, spesielt 8:30 Eastern Time-nyhetsutgivelsen (nyheter utgis hver dag unntatt fredag). Dette systemet vil fortelle deg hva du skal gjøre etter nyhetsutgivelsen, og det krever at du sjekker lysets spesifikasjoner (hovedsakelig å finne ut hvor stor stolpene skal se om oppsettet oppfyller de nødvendige kriteriene) like før nyhetshendelsen. Grensen er enten 19 pips eller 75 pips (75 pipsgrensen brukes kun den første fredag ​​i måneden, for resten av tiden bruker du en 19 pip grense). Hvis du bruker 75 pip grensen, vil du bruke en 80 pips stopp, men hvis du bruker 19 pip grensen kan du enten ha 20, 25 eller 40 pips, avhengig av oppsettet du har. Gode ​​poeng om Forex Cash Cow-strategien: MMTS-systemet ble utviklet av en av Peter Bain-abonnenter og er en god metode når det brukes riktig. Hva jeg ikke liker om dette systemet: Pengestyringsdelen av denne boken er litt kontroversiell - risikoen er nesten dobbelt så mye belønningen, og som sådan er det eneste tidspunktet du kan bruke et slikt system når vinneren er svært høy Konklusjon Det er to andre systemer, men disse 3 er mine favoritter - jeg handler dem selv og jeg fortjener dem - selv om pengestyringssiden av tingene ikke er så bra, men fordi prosentandelen varer til tap er stor - over 80 kan du faktisk komme seg unna med det. Systemene i boken tar sikte på å gjøre mellom 10 til 20 pips eller mer om dagen, og hvis det er det du gjør hver dag, er alt du trenger å gjøre økt, og til slutt vil du gjøre mer og mer. Monikas Momentum Trading System (MMTS) er ideelt for de som ønsker å handle et grundig testet forex trading system med full støtte og et helt åpent system. Alle regler for handel og det enkle programvareproduktet som måler og styrer systemet, finnes i den fullstendige boken som følger med handelssystemet. Boken inneholder også andre handelssystemer som brukes med programvare og handelstips og teknikker fra Ms Korzec som handler profesjonelt fra hennes base i Canada. Til slutt omfatter det også en rekke utgangsstrategier som presenteres av to kjente handelsmenn: Neal Hughes, og Mark Braun. Systemet er billig og leveres med en pengene tilbake-garanti og full støtte fra Ms Korzecs nettsted. Format Sider: Nedlastbar PDF eBok 130 sider Bruker noen MMTS systemet trading system Hvis ja, hvordan liker du det og hva er dine meninger på Forex trading systemer forklart i boken Send oss ​​din tilbakemelding. Innholdet på dette nettstedet er copyright 2016 Financial Spread Betting Ltd. Vennligst kontakt oss hvis du ønsker å reprodusere noe av det. MMTS-systemet jeg nettopp kjøpt denne eBok. Det finnes en rekke godt undersøkt kort bar mønster og trendlinje oppsett som brukes på bestemte tider av dagen. Trendelinjeoppsettene er unike, jeg har aldri sett dette konseptet før. Det er også enkle oppsett som kan brukes når som helst på dagen. Disse oppsettene er designet med bestemte mål og stopp. Reglene er ganske klare. Det er også andre oppsett basert på Fib retracements, oscillatorer, trendlinjer, etc. som også kan være verdifulle, men reglene rundt disse oppsettene er mer tvetydige. Jeg er ikke en Fibo prisprojeksjonsvifte, så de ikke appellerer til meg, men de kan til andre. Jeg er en født skeptiker, men prismønsteroppsettene har track records inkludert som er ganske imponerende. Verdt 95 Hvis det fungerer, visst, vel se. Takk for din detaljerte rapport. Jeg kan bestemme meg for å få det også. WNW: Jeg har nettopp kjøpt denne eBok. Det finnes en rekke godt undersøkt kort bar mønster og trendlinje oppsett som brukes på bestemte tider av dagen. Trendelinjeoppsettene er unike, jeg har aldri sett dette konseptet før. Det er også enkle oppsett som kan brukes når som helst på dagen. Disse oppsettene er designet med bestemte mål og stopp. Reglene er ganske klare. Det er også andre oppsett basert på Fib retracements, oscillatorer, trendlinjer, etc. som også kan være verdifulle, men reglene rundt disse oppsettene er mer tvetydige. Jeg er ikke en Fibo prisprojeksjonsvifte, så de ikke appellerer til meg, men de kan til andre. Jeg er en født skeptiker, men prismønsteroppsettene har track records inkludert som er ganske imponerende. Verdt 95 Hvis det fungerer, visst, vel se. Vil du dele boken, har jeg også denne boken. MKS trendlinjene er bare gode. for ikke å nevne strategien for å handle handlingen etter pressemeldingen. Jeg forstår ikke at du gjorde videoen på den 16. og i det hevder du at det var første gang du prøvde å handle det. det er ikke mye av et forsøk på et system i minst to dager. Jeg prøver ikke bash du eller mmts systemet, men jeg kan se hvor det kunne ha gjort veldig bra i 2005, men siden januar ser vi ut til å være norrende pris. hvor det kanskje ikke fungerer så godt, og aktuelt vil jeg få boken, men redd hvis jeg gjør det, kan det ikke fungere så bra og har kastet bort en annen 100.00 som jeg bare kaster opp som mer utdannelse. beklager jeg mener ingen skade i det jeg skriver bare ønsker å forstå mmts er bare et blindt system vennligst les dette jeg har kjøpt mange electonic bøker, men de er alle skrapmetoder desnot arbeid monika trading system er usless med mindre du skjønte hvordan var rapporten i klaren kan du bruke dette for å vite om rapporten er effektiv eller ikke det røde ikonet på rapporten indikerer stort trekk, oransje indikerer forstyrrelsen, flytt den gule indikerer langsom en, men det er tallene så forsinket, så gå til denne lenken som gir tallene på tiden åpner 1 eller 5 min diagrammet på tidspunktet for utgivelsen av rapporten, og se etter at bremsen venter 2 eller 3 minutter inntil alle ting er seteled, se på figuren hvis det er bra for usd forventer å selge gbpusd eller eurusd hvis trenden var nede (gbpusd) før utgivelsen av rapporten forventer veldig, men hvis trenden var oppe for gbpusd og kalenderrapporten var bra og jobber for fordelene med usd, forvent et lys på 15 min for t han gbpusd å gå ned og deretter trenden vil fortsette opp jeg handler på denne måten 9 år siden og jeg har lært av prøve og feil og det gjør stor fortjeneste monika systemet er et blindt system bare tar bremsen ut de fleste ganger ikke gjør arbeid hvorfor det bare vil fungere hvis trenden for gbpusd var nede og rapportene kom bra for usd-gaven eller dårlig for gbp, slik at renden vil fortsette og du vil se bremsen ut og det er det litt tid bremsen skje med 1 stearinlys, og deretter bremser prisene i den andre retningen på noen måte hvis du kan sende filen til mmts slik at vi kan se den og disscuess itMMTS system MMTS system link Mottatt en e-post fra Metatradertools. De selger MMTS pluginea for 280 U. S. MMTS Trading System - Produktutgivelse Metatrader-Tools er glade for å utlevere MMTS til Metatrader Traders-fellesskapet rundt om i verden. MMTS er et handelssystem designet av profesjonell Forex Trader Monika Korzec i Canada. Systemet er utviklet for å ta vare på bestemte mønstre i begynnelsen eller under handelssessene på New York eller London sesjonstider. Handelssystemet kommer. Har noen kjøpt det eller er det noen som bruker systemet annet enn Maji Hei, Beklager, jeg har ikke sjekket tråden. Da jeg skjøt videoen, var jeg ganske ny til MMTS, og det var bare min ærlige mening. Jeg hadde bare handlet noen ganger før jeg skjøt videoen. Men i dag (2 uker senere) fungerer MMTS-systemet fortsatt, og jeg har fortsatt ingen problemer med å anbefale det. Saken er, mange mennesker liker å kritisere et system før du prøver det ut. Det skal være den andre veien.

No comments:

Post a Comment