Sunday 22 October 2017

Renko Indikator Forex Fabrikken


Den beste Renko-indikatoren: Les mer. Et System Muti Purpose For All Currences Les Chase Renko Trading System Detaljer Tabbed Content For Bedre Forklaring Slik Genererer Renko Bars Dette EA vil konvertere mottatte data for å generere en ekte Renko chart. Når EA knyttet til et diagram, må du åpne et offline diagram (File, Open Offline) og velg paret M2 (f. eks. EURUSD, M2). Selvfølgelig eksisterer M2 Time ikke i MT4. renko chart er ikke tidsrammeoversikt. vi kan si det et speil av prisbevegelse oversatt til briks. I motsetning til Renko Barer er plottet med quotbricksquot. Teglstein kan være hul eller fylt, avhengig av om prisen beveger seg mer enn det angitte området over toppen eller under bunnen av den siste teglstenen på diagrammet. Slik bruker Renko Memorize. Vi lærer lite fra seier, mye fra nederlag. quotNo Flere feil som nesten hver eneste handler gjør med lysestake labyrint sitere Lysestake Timeplan Diagrammer Tidløs amputthet i sinnet Ingen flere indikatorer. ikke se klokken igjen. 1 Brick10 pips Forkorte bevegelse av 1000 pips i 100 murstein bare med renko Ta en titt på våre fantastiske skjermbilder Hva kunder sier om oss Faktisk. Handelssystemet er enkelt, men veldig effektivt, vårt team begynte å bruke det for et år siden gjennom å frigjøre v1.6, og vi innså omfanget av operasjonen på kort tid, og vi har oppnådd mer fortjeneste. Det jeg liker om dette systemet, er det ikke avhengig av tilstanden til en av de åpne posisjonene. dette systemet er det virkelig magisk. Det hindrer enhver annen indikator Linafa. C - Tyskland Definitivt et av de bedre handelssystemene ute på markedet. ved hjelp av renko chase-strategi fikk jeg lov til å være trygg handelsmann. handel signal har veldig sterk grunnleggende. rally sannsynlighet for tap, begrenset til å bruke dette systemet under utstedelse av økonomiske nyheter, er bedre å gripe muligheter gjennom mine erfaringer John Paul. A - Canada Siden jeg brukte denne indikatoren, følte jeg meg veldig komfortabel, jeg ble kvitt tretthetsanalysen og oppfølging danner amp chart mønstre. dette hode skuldrene. denne koppen og håndtaket og bla bla bla. Jeg er ikke ekspert i disse fantasier og illusjoner. i stedet for å kaste bort tiden min i oppfølgingsdiagramlyset med stearinlys, er en enkel blikkpris tilstrekkelig med Renko-jakten. TAKK T. Lagan - Spania (Madrid) Renko Chase Indicator Prissetting Per lisensRenko og fraktaler Hei alt, jeg vil dele dette systemet im å utvikle. Den er basert på renko diagrammer med øvre og nedre fraktaler. Du kan følge handlingene med min explorer Renko Fractals. Ikke vær oppmerksom på det historiske, fordi jeg setter eksperten og jeg hadde mange feil før. Nå håper jeg det fungerer bra. Valutapar for øyeblikket, for å unngå høyere korrelasjon: EURUSD, EURJPY, AUDUSD og GOLD (Im åpnet for forslag om dette). 10 pips blokkstørrelse. I utgangspunktet definerer jeg 2 mønstergrupper: Gruppe 1: Disse mønstrene er relatert til en sprette fra den siste fraktalen. Målet med dette mønsteret er å leke med støtte - og motstandssoner. Mønster 1 Close3gtLow Fractal ampamp Open2gtLow Fractal ampamp Close1ltLow Fractal ampamp Låg FractalltForbindelse Lav Fractal Ampamp Close1ltOpen1 Mønster 2 Close2gtForsket Lav Fractal Ampamp Close1ltForskelig Lav Fractal Ampamp Lav FractalgtForskelig Lav Fractal Ampamp Close1ltOpen1 Mønster 3 Low0gtLow Fractal ampamp Low0ltLow Fractal (Open1-Close1) 2 ampamp Open1 (Open1 - Close1) ltHigh Fractal - (Open1-Close1) ampamp Lav FractalltPrevisk Low Fractal ampamp Close1ltOpen1 Mønster 4 Low0ltLow Fractal ampamp Close1gtLow Fractal ampamp Lav FractalltForrige Low Fractal ampamp Close1ltOpen1 Mønster 5 Close3ltOpen3 ampamp Close2gtOpen2 ampamp Close1ltOpen1 ampamp Close2gtLow Fractal ampamp Low2ltLow Fractal ampamp Lav FractalltForsket Lav Fractal (revers for korte mønstre) Gruppe 2: Disse mønstrene er relatert til oppføring i en trend like etter at en ny fraktal er definert, hvis og når markedet gir oss muligheten til å komme inn i den nye trenden. Mønster 6 Low3Low Fractal ampamp lav FractalltPrevious lav Fractal ampamp Close3gtOpen3 ampamp Close2gtOpen2 ampamp Close1ltOpen1 mønster 7 Low4Low Fractal ampamp lav FractalltPrevious lav Fractal ampamp Close4gtOpen4 ampamp Close3gtOpen3 ampamp Close2gtOpen2 ampamp Close1ltOpen1 mønster 8 Low6Low Fractal ampamp lav FractalltPrevious lav Fractal ampamp Close5gtOpen5 ampamp Close4gtOpen4 ampamp Close3gtOpen3 ampamp Close2ltOpen2 ampamp Close1ltOpen1 Mønster 9 Low6Low Fractal ampamp Low FractalltForrige Low Fractal ampamp Close6gtOpen6 ampamp Close5gtOpen5 ampamp Close4gtOpen5 ampamp Close3gtOpen3 ampamp Close2ltOpen2 ampamp Close2ltOpen2 ampamp Close1ltOpen1 (omvendt for korte mønstre) Jeg risikerer vanligvis 1 hver handel og jeg legger stoppet på motsatt side av den nåværende linjen ved hjelp av stopp bestillinger. Jeg deler posisjonen på denne måten 50 lukket med risikofylt 1 (hvis dette målet er nådd, så har jeg frihandel på den andre 50). 25 lukket med risikofylt 2 25 lukket med risikofylt 4 På denne måten: - den forventede risikoen er 2 - Jeg trenger minst 33 seier for å breakeven Vennligst finn vedlagt ekspert (5 siffermeglere), mqh-filene (kopier mqh-filene i inkludere mappe) og min mal. Malen er veldig enkel fordi vi bare trenger fraktaler. Renko amp Fractals. zip 14 KB 28 nedlastinger Uploadet 23 feb, 2017 3:58 pmTrading Renko Ble medlem Mai 2006 Status: Bare ett brukernavn. 1,367 Innlegg Denne tråden er en offshoot av en tråd startet i Programming Discussion Forum som gradvis endret fokus fra quothow til å skrive en Renko scriptquot for å quote å handle Renkoquot så det virker mer hensiktsmessig her. Jeg får ballen til å rulle med et eksempel på hva jeg handler med akkurat nå, og etter hvert som jeg er interessert i dette emnet, legger jeg inn indikatorene etc. som jeg bruker og leder de nye til Renko til de nødvendige pedagogiske materialene . Hvis du allerede handler med Renko, er dette stedet å dele med andre som kanskje ikke gjør hva du gjør og ønsker å dele. Heres hva er jeg i disse dager: De horisontale linjene i diagrammet er standard Pivot Points - Jeg sender inn det jeg bruker snart (eller du kan finne et valg du velger). Vedlagt bilde (klikk for å forstørre) Gammel Benjamin var riktig Bli med i mai 2006 Status: Bare ett brukernavn. 1,367 Innlegg For de som ikke vet hva Renko er, er det en god forklaring her: og en grunnleggende forklaring på pivotpoeng her. Denne tråden er en offshoot av en tråd startet i Programming Discussion Forum som gradvis endret fokus fra quothow til å skrive en Renko scriptquot å quote å handle Renkoquot så det virker mer hensiktsmessig her. Jeg får ballen til å rulle med et eksempel på hva jeg handler med akkurat nå, og etter hvert som jeg er interessert i dette emnet, legger jeg inn indikatorene etc. som jeg bruker og leder de nye til Renko til de nødvendige pedagogiske materialene . Hvis du allerede handler med Renko, er dette stedet å dele med andre som kanskje ikke. jeg vet hvordan å handle med renko, men det er ikke mulig å bruke det i metatrader, så kan du sende inn indikatoren. Ble medlem Sep 2008 Status: Medlem 137 Innlegg Glad det er en Renko-tråd. Jeg følte meg alene her trading det. Jeg elsker det, jeg har scalped og handlet alle slags ting, men i forhold til å vente og justere stoppet tap var jeg ikke veldig disiplinert, men faktisk trading Renko har hjulpet meg med det. Jeg bruker en 5 pip renko, se etter pris handling, I. E. hhs hl lhslls osv. Og så kastet jeg inn et bollinger-band hvor midtlinjen er satt til 20, som jeg tror mest, men på Ninja ble den satt til 14. Jeg handler med å gå sammen med prishandlingen, men også ved hjelp av det i forbindelse med en fin sprette av midtlinjen av bb som du ser i diagrammet med de blå vertikale linjene. Jeg holder rr på 1-1. Vel, jeg går for en til en, men noen ganger i fortjeneste skaler jeg litt på 8 pips da 12 og så skyter for en løper med de siste. Vedlagt bilde (klikk for å forstørre) Ble medlem Sep 2008 Status: Medlem 137 Innlegg Oh og jeg bruker 2 sett med stok, ingen reell grunn. Jeg satte en fast på 8,3,3 og den andre langsommere på 12,3,3 og akkurat som å se dem line up sammen som hjelper oddsen slags en dobbel bekreftelse for meg selv. Jeg bruker ikke fancy indikatorer eller EA. Bare handle med stochs renko og bb. Ble med i mai 2006 Status: Bare ett brukernavn. 1,367 Innlegg Gå til denne lenken: og følg de enkle instruksjonene. Jeg bruker det uten problemer (og hadde også en veldig liten del i programmeringen). Den eneste kjente feilen oppstår når brukeren forsøker å bruke 1 pip blokker med ShowWicks true. Hvis du vil ha 1 pip-blokker, må du sørge for å angi brukervariabelen ShowWicks til feil. Det er også et kommersielt Renko-skript som koster 30 euro for den kjørbare. Du kan Google dette og finne den. Ive har også festet de bare beinene Pivot Point indi (en av tusen som kan lastes ned på Internett). Gi meg beskjed hvis du finner noen problemer. Jeg var ikke en fan av meta, så jeg bruker Ninja Trader, det er gratis for kartlegging og GFT for utførelse. Jeg har brukt 10-20 pip renko før, men for meg personlig har jeg ikke paitence. Min personlighet er bedre egnet for 5 pip renko. Jeg vil gjerne dele med og bidra med de i tråden din når vi går hvis det er bra med deg Lou. Jeg er ikke sikker på om du vil ha denne strengt høyere renko-serien eller hva som helst for noen, så vi kan alle lære og diskutere, bare gi meg beskjed. Vær så snill å poste hva du bruker med hell. Det er hva tråden er her for. Jeg kom først over renko-diagrammer fra c4 og nitro. Deres enkelhet og evne til å ta bort retningsbestemt forvirring var fantastisk. Jeg er glad det er en uavhengig tråden for renko-handel. Jeg har forsøkt å handle ren renko, uten de fleste indikatorene fra de andre trådene, men ganske ofte går prisen mot meg for mye for mitt komfortnivå angående sltp. Det eneste jeg kan tenke på er at for mindre flyktige par, for eksempel eu, au, uchf etc, er det behov for en 5 pip renko, og for flyktige par som ikke, ja, det er en 10pip renko nødvendig. Jeg bruker stokene jeg nevnte i denne tråden 12 3 3 og 8 3 3 og få dem til å stille opp obos. det har jobbet for meg for å holde meg ute av skit. Når det gjelder tp og sl det er en vanskelig etter å ha sett c4 nitro, er rr ikke bra der. Men jeg antar at hvis du har en høy seiersats, er det ok. Men jeg hater å ha 1 loser tørke ut 4 vinnere. Hva jeg gjør er en tendens til å stoppe i utgangspunktet 3 barer fra hvor jeg kom inn som er 15 pips (jeg bruker en 5 pip renko for alle par) bortsett fra f. eks det er det 3 pip renko. Så jeg bruker en 15 pip tp også for å gjøre det en til en og det er alt i utgangspunktet. Stoppetapet på 15 er bare i tilfelle det tanks en umiddelbar 15 pips på meg så snart jeg kommer i handelen. Andre klokt som handel beveger min tjeneste for hver 5 pips i min favør, jeg flytter stoppet opp. Jeg handler flere deler, så jeg pleier å skalere i 3rds. Så den første er ute 8-10 pips og deretter noen få flere, og så snart stoppet kommer til å bryte selv, la jeg den siste tredjedelen løpe for å få de større bevegelsene. Men generelt måten jeg klarer det holder rr 1-1 eller noen ganger bedre. Siden jeg sjelden noen gang blir stoppet umiddelbart. Hvis jeg kommer ut på mitt første 10 pip-mål og fortsatt holder noe og prishandlingen ser ut til å sure, kan jeg bare komme seg ut av det hele. Bare en følelse, noen ganger riktig noen ganger feil, men noe fortjeneste er et godt fortjeneste. På den måten holder jeg meg i en god handel, får meg ut av en potensiell dårlig handel, og de som jeg lar løpe, sminker opp for det. Men det er hvordan jeg strukturerte min sl tp

No comments:

Post a Comment